A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний навчальний заклад
"Малинський професійний ліцей"

Електронний кабінет вступника

   Ласкаво просимо в інтернет-приймальну Малинського професійного ліцею. Дана форма створена для економії Вашого часу та Вашої безпеки у цей непростий для України час. Після отримання заяви з вами обов’язково зв’яжеться наша приймальна комісія!  

 Перейти до кабінету


   

 Також є можливість подати свою заяву до закладу освіти в електронній формі онлайн через електронні кабінети в Єдиній державній  електронній базі освіти. Реєстрація електронних кабінетів вступників розпочинається 01 липня.



Для реєстрації кабінету потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/

Яка інформація потрібна, щоб відкрити електронний кабінет?

  Для відкриття електронного кабінету треба вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету.

  Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.

 Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:

  • свідоцтва про базову загальну середню освіту (свідоцтва ПЗСО) – серію, номер.

 Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 року (фотокомп’ютерні («пластикові») документи). Якщо документ видано до 1998 року, то доведеться подавати заяву в паперовому вигляді безпосередньо в закладі освіти.

 

  Для того щоб краще ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути відеоінструкцію для вступників. Вона допоможе зорієнтуватися в процедурі створення електронного кабінету.

Які дані та документи потрібно завантажити?

Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:

  • контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів. Також можна вказати контактний телефон у форматі іншої країни, для цього необхідно зняти ознаку «Україна».

  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см);

  • фотокопію додатка до свідоцтва про освіту.

*Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG), а максимальний розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.

Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?

  Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі у приймальних комісіях створюють спеціальні консультаційні центри.

  Абітурієнти можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу освіти, і там їм допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, тощо.

Що буде, якщо внести неточні дані?

   Після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо. Тому краще пересвідчитися, що всі дані завантажені в електронний кабінет коректно.

Скільки можна подати заяв?

  Вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетну форму навчання в будь-який заклад освіти без обмеження щодо кількості спеціальностей, на які їх подають, та до 15 заяв на контракт.

Протягом якого часу приймають заяви?

  Прийом заяв та документів від вступників розпочинається 19 липня (крім вищих військових навчальних закладів (закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання), військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) та закінчується о 18.00 31 липня 2023 року.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень